Друг PDALIFE
Комментарии 88/150
Отзывы 8/15
Лайки 103/150
Оценка приложений 31/50
Оценка файлов 16/30
Google Pixel 3 Qualcomm Adreno 630
я навіть вирішив спробувати сам зіграти. цілком звичайний ранер, якби не був копією вже всім відомого. не бачу сенсу в його існуванні для самих гравців. ну а розробник хотів грошей, ось і все
Час все ж розповісти думку про цю дуже неоднозначну гру. Дехто каже, що, це найкраще, що вони читати в своєму житті, а для декого - цирк. Я цілком добре розумію всіх, адже не все так просто. Гру я чекав з часу, коли пройшов демо в 2020 році, і мені дуже сподобалось. Як тільки вона вийшла, я купив її в Steam, де пройшов на одну кінцівку. Ось вже і друга кінцівка на підході. Знаю, занадто велика перерва була. Мені вже цього цілком достатньо, щоб зрозуміти негатив та позитив гравців, які провели в ній хоч би 5 годин. Це експериментальний відгук на сайті, і моя поки що не повністю сформована думка, тому не варто занадто сильно кидати у мене палками за неї. Кінцева буде тільки після того, як і пройду гру на всі можливі кінцівки та дізнаюсь про неї достатньо, і він буде опублікований вже у Steam. почну я мабуть з технічної сторони гри. Нам показують анімовані фони, дуже гарно намальовані задні плани та персонажі. Вони виконані дуже добре, крім загального вигляду, який слідує основному стилю гри, вони анімовані, рухи голови, емоції, руки, все це справно працює та виглядає дуже гарно. Звісно це все лише для основних персонажів, другий план немає такого, хоч і він виконаний дуже добре. Музика, це просто дещо, зразу зрозуміло, що над ним працювали і він добре гармонує з атмосферою гри, про це пізніше розповім. Над грою старалися, і хотіли зробити новеллу, яка б виглядала сучасно, їм повністю вдалось зробити це. Мабуть варто починати розповідати про саму неоднозначну частину гру, а саме історію, яку вона розповідає. Сеттинг гри Японія 80-років. Не можу казати, що я знаю Японію тих часів, все, що я бачив, це стереотипні картинки та якісь куски історій в інтернеті. І ось, ми маємо досить стереотипну Японію, яку ми звикли і зараз бачити на екранах своїх гаджетів. Головний герой Николай - типовий 18 річний школяр, який теж є кліше. Він майже ні з ким не спілкується, нікого не знає, та переживає втрачене кохання до дівчини, яка покинула його не пояснивши чому. На перший погляд саме так і є, але не все настільки просто. Я вважаю його занадто живим персонажем, як для романтичних новел, потім приведу приклади. Спочатку історія розмірена, звичайне життя, і час від часу нам просто підкидають звичайні неприємності, яким герой не дуже дивується, показуючи, що це цілком нормальне для нього життя, принаймні останні півтора року. Але далі історія набирає дуже швидко темп і починає підкидати сюрприз на сюрпризом. Саме тут гравці розділяються. Одним не подобається, що історія занадто емоційна, важна та проблемі придумані нізвідки. А інші навпаки готові дізнаватися таємниці цієї історії. В грі є одна розвилка, яка розділяє сюжет на дві фактично незалежні історії, пов'язані лише деякими загальними подіями. Кожна з них переповнена неймовірною кількістю екшну, який дуже часто провокує сам головний герой. Прийшов час розповісти, про героя краще. Николай дуже імпульсивний, інколи токсичний та нелогічний персонаж. Багато хто критикує за це гру, бо він робить не, що б зробили вони будучи на його місці, і вони будуть праві, частково. Ми бачимо історію зі сторони читача, а ще маємо своє уявлення на життя. Він робить все по своєму, і просто змиріться з цим. Герой повністю розуміє, що він робить, навіть сам каже, що може про це пожаліти. Його ставлення до людей насправді цілком реальне. Його грубість навіть до самих близьких є частиною характеру, який сформував він сам. Гра буквально ламає цю логіку. Ми звикли бачити невзрачного головного героя в романтичних новеллах та аніме, прикладів дуже багато, Нам не показують таких персонажів, бо вони не сподобаються більшій частині аудиторії. Новела повністю концентрується на героєві, зміну його характеру, як події через які він проходить вливають на його емоційний стан. І я скажу теж, що загальна історія дуже не підходить для романтичної новели. Но і назвати її жахливою я не можу. Николай, як головний герой занадто живий та реальний персонаж. Soviet Games дуже сильно постарались над ним, це просто не можливо ігнорувати. Якби історія була дещо інша, ми б не побачили його саме таким, тому питання, як було б краще, все ще є відкритим...Як було зрозуміло, основна проблема гри, історія, і від неї все строїться, як сам герой так і персонажі в історії також крутяться навколо неї. Можливо при інших подіях, які сталися в світі новели, ми б мали звичайного Николая, та цілком звичайних дівчат, яким прийшлось на собі пережити події, яких пов'язує сюжет. Не вмію я так добре доносити думки в тексті. Але надіюсь, що мене зрозуміють.
Ось поки в третє завантажую класику вирішив написати короткий відгук. Це перша GTA яку я побачив на комп'ютері свого друга, я був ще дуже малим, щоб взагалі розуміти що це, але мене настільки вразила вона, що я пообіцяв собі пограти її самому. Мобільний порт вийшов досить непоганий, без особливих змін, як в тій ж GTA SA, де були упрощення в управлінні, не самими транспортними засобами, а деякими елементами їх, та графіці. Тому ми маємо достатньо приємну картинку, хоч і застарілу та управління до якого швидко звикаєш. Формула геймплею тут цілком добре працює, саме те, щоб вбити годину дві часу та згадати сюжетну історію. І ось, поки писав, гра завантажилась, тому я піду ностальгувати, і вам раджу.
Для мене це перша частина серії, адаптована під поранивну консоль. Непогана графіка. Сюжетні кампанії про різних солдатів з набором цілком непоганих місій. Управління в грі звісно не супер зручне, але це ж psp, що тут взагалі можна зробити такого для виду від першої особи. Я все ж раджу спробувати самим, а не читати те, що люди не розуміють, як грати в це.
Ось він, Need For Speed якого всі чекали. Я досі обожнюю цю гру, за її атмосферу та крутий геймплей. Для psp консолі вона просто прекрасна. Графіка на емуляторі виглядає досить добре, особливо якшо ввімкнути рендер в 3-4х. Сюжет я не дуже зрозумів коли проходив її, а це було досить давно, але він тут є, все ж розповідає певну історію та мотивацію. Відкритий світ в грі є, але дуже пустий і тільки для того, щоб трішки копами поїздити та випробувати максимальну швидкість нового автомобіля. Автомобілів як на мене достатньо, їх і в оригіналі не було багато, (хоч там і кастомізація була крутою) тут теж вона є, і справді змінює автомобіль. Я дуже радий насправді, що пройшов цю гру і не жалію витраченого часу на неї.
Функционал в разработке!
я навіть вирішив спробувати сам зіграти. цілком звичайний ранер, якби не був копією вже всім відомого. не бачу сенсу в його існуванні для самих гравців. ну а розробник хотів грошей, ось і все
Час все ж розповісти думку про цю дуже неоднозначну гру. Дехто каже, що, це найкраще, що вони читати в своєму житті, а для декого - цирк. Я цілком добре розумію всіх, адже не все так просто. Гру я чекав з часу, коли пройшов демо в 2020 році, і мені дуже сподобалось. Як тільки вона вийшла, я купив її в Steam, де пройшов на одну кінцівку. Ось вже і друга кінцівка на підході. Знаю, занадто велика перерва була. Мені вже цього цілком достатньо, щоб зрозуміти негатив та позитив гравців, які провели в ній хоч би 5 годин. Це експериментальний відгук на сайті, і моя поки що не повністю сформована думка, тому не варто занадто сильно кидати у мене палками за неї. Кінцева буде тільки після того, як і пройду гру на всі можливі кінцівки та дізнаюсь про неї достатньо, і він буде опублікований вже у Steam. почну я мабуть з технічної сторони гри. Нам показують анімовані фони, дуже гарно намальовані задні плани та персонажі. Вони виконані дуже добре, крім загального вигляду, який слідує основному стилю гри, вони анімовані, рухи голови, емоції, руки, все це справно працює та виглядає дуже гарно. Звісно це все лише для основних персонажів, другий план немає такого, хоч і він виконаний дуже добре. Музика, це просто дещо, зразу зрозуміло, що над ним працювали і він добре гармонує з атмосферою гри, про це пізніше розповім. Над грою старалися, і хотіли зробити новеллу, яка б виглядала сучасно, їм повністю вдалось зробити це. Мабуть варто починати розповідати про саму неоднозначну частину гру, а саме історію, яку вона розповідає. Сеттинг гри Японія 80-років. Не можу казати, що я знаю Японію тих часів, все, що я бачив, це стереотипні картинки та якісь куски історій в інтернеті. І ось, ми маємо досить стереотипну Японію, яку ми звикли і зараз бачити на екранах своїх гаджетів. Головний герой Николай - типовий 18 річний школяр, який теж є кліше. Він майже ні з ким не спілкується, нікого не знає, та переживає втрачене кохання до дівчини, яка покинула його не пояснивши чому. На перший погляд саме так і є, але не все настільки просто. Я вважаю його занадто живим персонажем, як для романтичних новел, потім приведу приклади. Спочатку історія розмірена, звичайне життя, і час від часу нам просто підкидають звичайні неприємності, яким герой не дуже дивується, показуючи, що це цілком нормальне для нього життя, принаймні останні півтора року. Але далі історія набирає дуже швидко темп і починає підкидати сюрприз на сюрпризом. Саме тут гравці розділяються. Одним не подобається, що історія занадто емоційна, важна та проблемі придумані нізвідки. А інші навпаки готові дізнаватися таємниці цієї історії. В грі є одна розвилка, яка розділяє сюжет на дві фактично незалежні історії, пов'язані лише деякими загальними подіями. Кожна з них переповнена неймовірною кількістю екшну, який дуже часто провокує сам головний герой. Прийшов час розповісти, про героя краще. Николай дуже імпульсивний, інколи токсичний та нелогічний персонаж. Багато хто критикує за це гру, бо він робить не, що б зробили вони будучи на його місці, і вони будуть праві, частково. Ми бачимо історію зі сторони читача, а ще маємо своє уявлення на життя. Він робить все по своєму, і просто змиріться з цим. Герой повністю розуміє, що він робить, навіть сам каже, що може про це пожаліти. Його ставлення до людей насправді цілком реальне. Його грубість навіть до самих близьких є частиною характеру, який сформував він сам. Гра буквально ламає цю логіку. Ми звикли бачити невзрачного головного героя в романтичних новеллах та аніме, прикладів дуже багато, Нам не показують таких персонажів, бо вони не сподобаються більшій частині аудиторії. Новела повністю концентрується на героєві, зміну його характеру, як події через які він проходить вливають на його емоційний стан. І я скажу теж, що загальна історія дуже не підходить для романтичної новели. Но і назвати її жахливою я не можу. Николай, як головний герой занадто живий та реальний персонаж. Soviet Games дуже сильно постарались над ним, це просто не можливо ігнорувати. Якби історія була дещо інша, ми б не побачили його саме таким, тому питання, як було б краще, все ще є відкритим...Як було зрозуміло, основна проблема гри, історія, і від неї все строїться, як сам герой так і персонажі в історії також крутяться навколо неї. Можливо при інших подіях, які сталися в світі новели, ми б мали звичайного Николая, та цілком звичайних дівчат, яким прийшлось на собі пережити події, яких пов'язує сюжет. Не вмію я так добре доносити думки в тексті. Але надіюсь, що мене зрозуміють.
Ось поки в третє завантажую класику вирішив написати короткий відгук. Це перша GTA яку я побачив на комп'ютері свого друга, я був ще дуже малим, щоб взагалі розуміти що це, але мене настільки вразила вона, що я пообіцяв собі пограти її самому. Мобільний порт вийшов досить непоганий, без особливих змін, як в тій ж GTA SA, де були упрощення в управлінні, не самими транспортними засобами, а деякими елементами їх, та графіці. Тому ми маємо достатньо приємну картинку, хоч і застарілу та управління до якого швидко звикаєш. Формула геймплею тут цілком добре працює, саме те, щоб вбити годину дві часу та згадати сюжетну історію. І ось, поки писав, гра завантажилась, тому я піду ностальгувати, і вам раджу.
Для мене це перша частина серії, адаптована під поранивну консоль. Непогана графіка. Сюжетні кампанії про різних солдатів з набором цілком непоганих місій. Управління в грі звісно не супер зручне, але це ж psp, що тут взагалі можна зробити такого для виду від першої особи. Я все ж раджу спробувати самим, а не читати те, що люди не розуміють, як грати в це.
Ось він, Need For Speed якого всі чекали. Я досі обожнюю цю гру, за її атмосферу та крутий геймплей. Для psp консолі вона просто прекрасна. Графіка на емуляторі виглядає досить добре, особливо якшо ввімкнути рендер в 3-4х. Сюжет я не дуже зрозумів коли проходив її, а це було досить давно, але він тут є, все ж розповідає певну історію та мотивацію. Відкритий світ в грі є, але дуже пустий і тільки для того, щоб трішки копами поїздити та випробувати максимальну швидкість нового автомобіля. Автомобілів як на мене достатньо, їх і в оригіналі не було багато, (хоч там і кастомізація була крутою) тут теж вона є, і справді змінює автомобіль. Я дуже радий насправді, що пройшов цю гру і не жалію витраченого часу на неї.